måndag 16 februari 2009

Den nya blusen med västen till gick hem


Idag på jobbet hade en av mina arbetskamrater, Maria heter hon, sett blusen på bloggen. Hon kom ut till mig och såg att jag hade på mig den, sa att den vara fin, frågade vart jag köpt den. Sen sa Monica som jag jobbar med att jag hade en fin blus och väst idag. Sen pratade jag med mamma. Hon hade också sett den på bloggen och på sin lunch åkt ner på stan och köpt en likadan. Den gick hem alltså=)
.


Nu ligger ribban högt. Haha. Vad skall jag ha på mig imorgon?

.
.

5 kommentarer:

  1. Det där stativet du köpte för 800:-var nog lite dyrt för att bara vara stativ. Du kan få ett minst lika bra för ca 200:- på Elgiganten.

    SvaraRadera
  2. Till Jennie. var ju på Elgiganten veckan innan oh kollade. Dom hade ett statvi där för ca 800:- också men inget så billigt om du säger. Tänk på att til ldetta stativ ingick hålllaren till kameran. För oftast så köpen man den bredvid men kolla gärna upp märke på den du menar så kan du ju tipsa läsarna i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej mamma här, har också köpt den blusen. Men vi får inte ha den samtidigt då bleknar jag/puss

    SvaraRadera
  4. du är så söt marlene! Kommer sakna rebecca nu när de åker! Kram josefine

    SvaraRadera
  5. Du är så söt!:)

    SvaraRadera