söndag 1 februari 2009

I fredags firade vi Alexandra

I fredags efter jobbet så fixade jag mig och sen åkte Becc (syster) och jag till Alexandra som fyllde år. Jag tänkte inleda min rubrik med "I fredags fyllde Alex 22 år, men insåg att det inte finns nåt som heter "fyllde år". Jag blev osäker på om det skulle vara två eller ett L så jag googlade. Kom inte upp något förutom: menade du: Fyller? "Fyllde" används bara i andra sammanhang såsom: "jag fyllde hinken". Trodde man sa t ex: "jag fyllde år förra veckan".
Sak samma.


Jag hemma innan vi drog.


Måste ju ta lite EGO-bilder så ni får se hur jag såg ut.


Alex och jag. Antagligen säger hon något roligt. Båda två är numera brunetter. Visste inte att även hon blivit mörkhårig. Är det här den nya trenden?

Rebecca och jag var inte kvar så länge utan gick tidigt för jag skulle upp och jobba dagen efter.


Taxichauffören tyckte visst om Spiderman.

.
.

6 kommentarer:

  1. EEY, stäng munnen och sätt på ett leende på dina "ego"-bilder
    lovar det kommer se bättre ut ;)

    SvaraRadera
  2. Till IDIOT-fan: Jag har tandställning din nolla. Jag kan inte le med stängd mun. Därav har jag lärt mig hur man får vara med på bild utan att se mongo ut. EEY, fattar´u eller skall jag slå in tänderna på dig så att inte du heller kan le.
    Inte så kul att att höra när man gör sitt bästa.

    SvaraRadera
  3. Faan vad bra att du börjar kolla upp hur man skriver på svenska. Ser du...mina pikningar i föregående kommentarer börjar ge effekt!

    SvaraRadera
  4. Faan vad bra att du börjar kolla upp hur man skriver på svenska. Ser du...mina pikningar i föregående kommentarer börjar ge effekt!

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag lite skrämd av dig Marlene. Trodde inte att du hade såna våldstendenser inom dej. Fick en helt anan bild av dej nu!! Byebye.

    SvaraRadera
  6. är hon galen? killen som ber henne att le är ju bara positiv.

    SvaraRadera