söndag 15 februari 2009

Min shopping idag:

Varit på stan idag. Det var så länge sedan så det kändes jättebra att få köpa någonting nytt för en gångs skull.


Vad finns i dom här påsarna då?


Blus med väst ifrån Ginatricot 249:-. Skall ha den på jobbet imorgon när jag tar emot patienterna. Till det ett stort halsband, och pärlor i öronen.



Lång tröja med dragkedja 249:-. Går att ha till byxor eller som "klänningströja" med leggings under. Vill man kan man dra upp tröjan och vika den dubbel, på så vis bestämmer man själv längden.




Klänning ifrån H&M 249;-. Börjar se ett mönster i det jag köper (249:-) Skall ha i sommar när jag blir brun.


En påse tamponger är alltid bra att ha hemma. Min efterlängtade nässpray så jag kan sova med stängd mun inatt.


Hårspray H&M 45:-.


Fondation ifrån KICKS. Den ljusaste nyansen då jag är så blek nu på vintern. På foundation´et har jag ljust puder ifrån Isadora och det bruna fixar jag med solpuder i slutet.
En ny mascara. Äntligen. Den jag har nu är gammal och har gjort sitt.


Ett stativ till min kamera ifrån MediaMarkt. Ca 800 :-. Komplett med stativ och kamerahållare. Dom andra får man köpa lösa delar och sätta ihop men i det här stativet ingår allt! Litet och lätt att ta med. Kan bli mycket högt och går att vinkla åt alla möjliga håll.
Detta stativ har jag dels betalat själv, 400;- presentkort i födelsedagspresent från Gabriels familj och 100:- ifrån en kille som heter Andreas. Tack hörrni, nu har jag allt jag behöver=)
.
.
Sen åt vi lunch med min mamma och syster på Indian Pizza på Erikslund. Bra dag=)
.
.

2 kommentarer:

  1. jag trodde tamponger typ var tabu hos tjejer. ingenting man snackar om bara...

    SvaraRadera
  2. Till anonym ang tamponger: Hahahhaha. men jag är 23 nu och det är ingen hemlis att jag har mens ibland. Annat vore om jag gick i högstadiet;) och den där påsen från apoteket kostar under 100:- och räcker hur länge som helst. Hur bra som helst att ha hemma.=)

    SvaraRadera