söndag 15 februari 2009

Alla Hjärtans Dag... i efterskott

Idag firar vi alla hjärtans dag istället för igår. För igår jobbade jag från 07:00. 17:30 så jag var rätt så slut när jag kom hem. Gabbe stack på fest och kom inte hem förns när jag låg och sov. Så idag skall vi på stan. Jag behöver handla lite långärmade tröjor, ett par tofflor till jobbet och nässpray för att få en god natts sömn. Ikväll blir det mat och en bra film. Sen tänkte jag massera Gabriel på ryggen i ca 10 minuter. Kanske mera.


Titta här vilken underbar bild! Det är på blommorna jag fick av Jenny-Lee på födelsedagsfesten.


Igår efter jobbet stod det blommor på tv-bordet till mig ifrån Gabriel.

Självklart röda rosor, men inte en vanlig bukett utan ett fint arrangemang.



En stor kruka med rosor i ena sidan, bredvid ett gigantiskt hjärta som bladen formar. Kanske syns dåligt på just denna bild med det är alltså ett stort hjärta där till höger. Detta på en bädd av vita stenar och så ett nerstoppat rött hjärta som sticker upp bland stenarna. Visst var det en rolig idé av honom. Tycker min present var jättefin. Den lyser upp hela rummet=)

.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar