söndag 22 februari 2009

Lördag, Guitar Hero: World Tour-kväll


Igår började jag att jobba kl halv 7.


Är skönt nu när solen börjar gå högre. Nu går den en bit över hustaket så man ser lite sol om dagarna på gården genom fönstret på jobbet. Gabbe ringde vid halv två och undrade om jag skulle med och äta, så jag gav upp på jobbet och hängde med.



Efter det åkte vi hem och gjorde oss iordning. Det skulle bli Guitar Hero: World Tour-kväll hemma hos oss.


Jag


Grabbarna drack groggar och jag drack tre öl.


Axel var trummisen i bandet.


Här är Fröjd, Gabbe och Axel som: "Los Metallicos" (Dom döpte sig till det) . Jag sjöng och det gick bra för oss.


Riktig RockStar var jag. Undra om jag säger något på bilden eller skall se arg ut. Misslyckades gjorde jag i alla fall;)


Det var jätteroligt.


Fröjd och Gabriel.
Mot halv tolv drog grabbarna ut på krogen, och jag gick och la mig.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar