tisdag 3 februari 2009

Idag är ingen vanlig dag!

För det är Marlenes födelsedag. Hurra, hurra , HURRA!
.


Idag fyller jag 23 år.


Syster också. Vi är födda tisdagen den 4:feb båda två.


På lördag blir det en stor födelsedagsfest. Tyvärr kommer varken Gabriel eller någon annan i gänget utan dom skall till Axel som fyller 30 år, (på samma dag som mig och Beccis). Men det kommer en massa annat löst folk. Hö hö hö.


Lördagens tema blir "KALAS". Det blir rosa ballonger, partyhattar och serpentiner. Plockmat med sprit till.


Det blir som vanligt Singstar då jag har skaffat nya spel och har numera ett väldigt stort utbud hemma. Även en lek som sist kanske dyker upp. Där man skall dela in sig i lag och svara på frågor eller gissa nåt.


Tårta blir det också. Helst en rosa.
.
.
Idag kommer min familj och Gabbes familj hit för att fira mig (och Beccis). Min mamma fyller också år snart så jag har köpt ett stort paket igår som hon skall få idag, PÅ MIN FÖDELSEDAG!
Då blir det mycket paket och öppna. Mina och ett som är mammas. ;)
Kram på er//Födelsedags-Marlene
.
.




10 kommentarer:

  1. Rebecca får också öppna paket hos dig. Jag älskar er/ma

    SvaraRadera
  2. Ett STORT GRATTIS på födelsedagen på er två :)

    Idag är ni drottningar!

    Födelsedagkramar!

    SvaraRadera
  3. Grattis Marlene på din födelsedag !

    SvaraRadera
  4. Grattis till er båda!!! fick du mitt sms!! fick inge svar!! ses på lördag puss och kram

    SvaraRadera
  5. Till Princess: Fick det men kunde ej svara. Har ingen display. Svårt att skriva då. Men jag har fått en ny mobil (likadan ifårn tredera) av mamma. Så snart kan jag skriva sms igen. SES LÖRDAG.!

    SvaraRadera
  6. Grattis, jag glömde ringa. Men men, gratta beccis från mig också!

    SvaraRadera
  7. Hey, grattis på efterskått! :)

    SvaraRadera
  8. På efterskått?!
    Grattis i efterskott säger en svensk

    SvaraRadera