torsdag 26 februari 2009

Presenter.

Monica på mitt jobb tycker att jag jämt från presenter. Massa choklad och vardagspresenter av Gabbe och lite smått och gott ifrån mamma. Kanske är det för att jag är snäll? Kanske för att jag uppskattar det jag får?
Idag fick jag i alla fall presenter av mamma som kommit hem ifrån Gran Canaria igår.


En sjal i ett somrigt tyg. Man kan ha den som en sarong eller göra det till en klänning till stranden. Till den ett spänne som är gjort av en snäcka tror jag. Den skimmrar så fint. Man virar sjalen runt sig och trär igenom tyget i spännet och då sitter det kvar.


Tre par skor. Dom rosa var lite för stora, får försöka lösa det med en sula i. Dom öppna vita och röda med guld passade. Lätta att gå in, liten klack.


Tre olika armband.


Smycken. De tre i guld/gult är handgjorda. Halssmycket är av glas om jag inte tar fel.


Askkopp. Inget kan blåsa bort på loftgången. Kolla locket.
.
Och en liten handduk till ansiktet som inte är med på bild.
Tack mamma!
.
.

3 kommentarer:

  1. Bortskämda unge! ;) //Erika

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera