fredag 13 februari 2009

Födelsedagsfesten i FILM!

Har inte hunnit med någonting i vecken då jag har jobbat, ätit och lagt mig för att sova.(pinsamt tidigt också). Idag är det fredag vilket har betytt... Inget, jobbar imorgon med. Haha.

.

Men filmen är klar i alla fall och det är det som är huvudsaken=)

.

I en film får man bättre känsla än av att se på lite vimmelbilder.

.

Som ni vet så försämras kvalitén på filmen när man lägger ut den på youtube. På min dator är det klockrent men ni övriga för nöja er med lite halvknackig kvalité.

.

Rebeccas och Marlenes födelsedagsfest:

5 kommentarer:

  1. Varför lägger man ut detta på youtube?

    SvaraRadera
  2. Till Delilah: Hum, för att dela med sig till alla som var där. Dela med mig till er. och för att det blir bättre kvalite än att använda sig av bloggerfilm...

    Varför frågar du ens?

    SvaraRadera
  3. GRYMT! :D Haha jag postar den på fejjan. Du är så duktig på att klippa jag skrattade flera gånger.

    SvaraRadera
  4. Till Charlotte: Bra! Då lyckades jag;) Glad Alla Hjärtans Dag.

    SvaraRadera
  5. Ser ut som att ni hade det jätte roligt!:)

    Glad alla hjärtans dag!:)

    SvaraRadera