söndag 6 juli 2014

Power Meet 2014, lördag

Igår, lördag, blev lugn. Jag var ut en liten stund med Antonio, men tyckte det var obehagligt då många runt om var fulla. Jag borde gått en annan väg och satt mig någon annan stans med honom, bara han och jag. Jag kan inte hindra honom från att vara med sin pappa, men när de har druckigt alkohol och är fulla så tycker jag inte man ska ta hand om barn. Och Antonio blev så uppslpet så jag fick gå in strax innan 20:00. Hade trott vi kunde var ute till 21 elle 22 men det gick inte. Så jag låg i sängen och såg på tråk-Spindelmannen, medan man hörde hur kul det var på gatorna utanför. Snyftade och tyckte synd om mig själv.

Nästa år är Antonio äldre så då kan han förhoppningsvis sitta lite mer still och förstå faran så vi kan sitta ute och titta bilar.

Och om hans pappa och vänner ska dricka så ska jag verkligen snirkla mig runt huset och sätta mig så att Antonio inte ser dem.

Fredagen var ju så rolig så får vara toknöjd med den i alla fall=)

Puss på er













 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar