torsdag 31 juli 2014

Grill, öl och bad hos Sofia & Chris

Hänger ni med nu i min uppdatering om min sommar? Jag tappade lusten efter lite bråk om nåt jag bloggat om, eller kanske snarare inte bloggat om. Kan ligga skitsnack bakom men jag vet inte. Låter det vara. Jag tycker ju bloggen är rolig och att hålla på med alla bilder är superskoj.
Lets go!:

Vi har varit på mat hemma hos våra vänner Sofia och Chris. Äntligen blev det av. Jag var den av Gabriel och mig som drack öl den kvällen. Jag hade med mig öl i en påse, men de bjöd på öl när vi kom så jag sparade dem i kassen.

Vi satt i gräset och pratade. Antonio och Sofia plockade "Smulbär"? tror jag det heter. Sen grillades det kött. jag åt tills jag inte kunde trycka ner en tugga kött mer.

 Outfit-bilder.


 KLassiker att ta bilder på väg till bilen, eller vi bilen.






 Sofia och Antonio letar smulbär under fågelnätet.




 Sofia och Antonio hittar en nyckelpiga i salladslandet.


 Antonio och Chris låtsas prata i telefon med varandra.











Antonios efterrätt tog slut i fyra tuggor. Här tigger han mer av Sofia. Tigger och tiger, går fram och gapar, skulle jag vilja säga.

 Hur ser man arg ut Antonio?, frågar jag. Dessa två bilder är han svar. HAHAHAHAH!!!!






Chris är bra på mycket.

Som att göra en turban av en handduk tex.

Rolig kväll, bästa sällskapet, mycket öl. Tummen upp!

1 kommentar:

  1. Härliga sommarbilder i goda vänners lag! Antonio ser ut som den "onda dockan" när han skall vara arg, eller lille pojken i "Jurtjyrkogården". Blev nästan lite skraj där, ha ha......

    SvaraRadera