lördag 5 juli 2014

Power Meet 2014 fredag fest

God eftermiddag

Eller god morgon, gick nyss upp. Legat tills nu. Jag ska vara enbart mamma ikväll, men jag fattar inte hur jag ska orka. Antonio sover middag nu, och Gabbe har börjat att festa. Ville lägga upp bilderna från igår innan jag fixar mig.

Vi hade skitkul igår. Färst satt vi hemma hos mig på mig uteplats och tog en öl. Sen gick vi ut och kollade på bilarna. Sen skulle vi på toa och träffade min granne, så vi stannade till där på väg ut och sa hej. Sen Gick vi ut och satte oss igen för att senare lämna stolarna och gå längs vägen. Kvällen slutade med att vi åkte på nå stort flak med grymt bra ljud på. Vi dansade och hoppade. Jättebra musik.  































 

2 kommentarer:

  1. Åkte du med i bussen "disco-bussen"? Vi körde förbi den ett par gånger, jag tror inte jag skulle ha klarat av den jättehöga musiken, det hördes lååångt ifrån :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi åkte på det blåa flaket som det står "Sverigeflaket" på. Grymt bra ljud som sagt. Jag bara dansade och hoppade och vevade med armen. Hade superkul.

      Radera