söndag 2 februari 2014

Vi har blivit med Emmaljunga igen

Gabbe jobbar numera dagtid och jag går i skolan dagtid. Detta medför att jag inte har någon bil. Så första veckan så gick jag och lämnade Antonio på dagis i en SULKY. Ni vet hur jobbigt det är att köra en kundvagn från parkeringen in i matvarubutiken? Fatta att köra en kundvagn till dagis. Så kändes det. Jag hade precis varit på sjukhuset för behandling av min smärta och så utsätter jag mig för detta!!! Givetvis kraschade min arm ihop, och jag hade jätteont.

Så nu har vi fått hem våran stora, lättkörda, älskade, fina Emmaljunga.

Jag tvättade allt innan vi åkte iväg med den för föravring, så den är ju som ny nu när jag fick hem den;)

Jag ska göra om behandlingen på Smärtkliniken på min födelsedag. Har jag nämnt hur underbara de är? Fast det var fullt så mosade de in mig. Vet inte om det var innan mottagningstid. Jag älskar dem i alla fall. Så på tisdag, när jag fyller år, blir det att GÅ till dagis lite tidigare för att sen gå tillsjukhuset. Därefter blir det nog plugg. Jag ska verkligen se till att min arm får lugn och ro i två dagar efter behandlingen, så kroppen får ta igen sig.


På bilderna hade Antonio varit ledsen. Men då hittar hans glada underbara mamma på, att man kan ju sitta i vagnen och se på Alfons. Bädda med mjuka filtar. Se! Han är inte ledsen längre. Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar