fredag 7 februari 2014

Blommor, kläder, quoins


Nu har min födelsedag passerat förbi. Jag pluggade mest hela dagen. Var i Tillberga hos en släkting till Gabriel, och fick hjälp med matten. Där fick jag blommor och tårta. Och givetvis en god lunch.

På kvällen när jag kom hem fick jag blommor av Gabriel och en valfri shoppingkväll på Erikslunds shopingcenter där jag skulle få välja valfritt klädesplagg.

Mamma kom och av henne fick jag lite paket. Hårfärg, ett doftljus som skiftar färg när det är tänt och bommulspads att tvätta bort sminket med. Av svärmor fick jag pengar.

 

I onsdags valde jag att vi skulle göra den där shoppingkvällen Gabriel och jag. Jag köpte/valde ut en blus och en svart kjol.

Sen fick jag även en present från en instagramföljare. Sånt är så himla roligt.Ett halsband från Holländska QUOINS.


11 kommentarer:

  1. Åh så vackert! :D

    http://hajnal.se

    SvaraRadera
  2. grattis i efterskott :) Har du löshår? eller växer ditt hår i 200 ^^ för tänkte du klippte dej nyss. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Givetvis. Vem har så där fint och lockigt hår IRL? Har väldigt långt hår, men inte så där tjockt. Man måste nog sätta in lite löshår för att få bra volym.

      Radera
  3. Vart är din randiga tröja ifrån? Jättefin! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tröjan är "gammal". Fick den av mamma då hon inte använder den längre. Va kul att de tycker om den=)

      Radera
  4. Måste bara säga att ditt hår är superfint! :) Din blogg är så inspirerande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att du tycker det!! Jag älskar att dela med mig av tips, tankar och annat. Älskar att ge andra inspo, och få dela med mig av mina ideer. Kram

      Radera
  5. Vart är tröjan ifrån? superfin:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är gammal och är köpt på Lindex. Fick av mamma. Hon använder den inte längre. Älskar att få ärva kläder. =)

      Radera