lördag 1 februari 2014

Pizzakväll

Igår kom Sanna hit. Hon har ju flyttat från Västerås, så vi syns inte så ofta. Men igår var hon är på pizzakväll.

Och visst snöade det mycket igår. Körde hem vid 16 och då är det mycket trafik för många slutar jobbet. Jag fastade i en korsning. Kom inte ut för det blev typ aldrig en lucka. Jag vet ju att det tar tid att komma ut när bilen står still för hjulen spinner ju bara. Jag tror jag stod där i 3-4 minuter innan jag kom ut. Hahaha.
 
Note to my self: Åk inte hem den tiden igen!
Sanna kom någon minut efter mig, så vi gick ut med hundarna på en gång. Sen åkte Gabbe och Sanna och köpte Pizza. Antonio ville mest suga bort vitsås från pizzan. Haha. Han tycker såsen är så god. Hahaha

 

Vi hade hur trevligt som helst igår. Härligt med en helg där man hinner med lite roligheter=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar