fredag 27 december 2013

Lite fler julbilder

Här kommer lite fler julbilder. Ni som följer mig på instagram har ju redan sett dem. 

Vill ni följa mig och Antonio på intsagram heter jag marlenezufic där.

Julafton firades hos Gabriels syster och hennes man. Vi åt julbord och Gabriel hade gjort jättesmarriga räkcocktails.

På kvällen kom tomten och Antonio var där och grävde i säcken.

Tanken var att jag skulle fota hans julklappar, men de ligger utspridda i lägenheten, så jag få nog ta någon bild då och då och visa er.  Många julklappar var helt i våran smak. Riktigt Antonio-saker.=)

Låt pedagogiken flöda liksom. Haha.

Hoppas ni haft en bra helg. Kram till er

2 kommentarer:

  1. Söt blus! Var är den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har köpt den på en av mina favoritbutiker. Den heter Stradivarius och S:et i början är formad som en not.
      Finns några butiker på Gran Canaria och jag har köpt både kläder och skor där, varje gång jag besökt ön.
      Butikerna finns utspridda över hela världen, dock inte i Sverige.

      Radera