fredag 6 december 2013

Bruna slingor

Lagt i bruna slingor i håret. Haft det i två veckor nu, men jag har ju inte bloggat på ett tag. Inte ens satt på datorn. Knappt varit hemma. Men nu visar jag er. Jag ville egentligen ha rosa och turkosa/blåa slingor, men dt blev som det blev. Men till sommaren vill jag gärna prova lite ljusrosa och ljusblåa slingor. Liva upp stämningen lite;)

 
Håret är inte så överdrivet fixat på bilderna. Det är innan skolan så då blir det oftast att bara dra en borste igenom det.

8 kommentarer:

  1. Jättefint! Har du gjort det själv? Vad hade du för hårfärg i så fall? Märke & nr?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh my! Skulle aldrig färga mitt fina blonda hår på riktigt! Det är löshår:)

      Radera
    2. Haha ok . . . smart , tänkte jag inte ens å :-)

      Radera
  2. Superfint! Du passar jättebra i det eftersom du är så mörk. Skulle vara jättefin om du hade lite nougatfärger i håret!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lotta: tack så mycket! Vill prova ännu mörkare slingor men hittar ej det håret. Tror jag lånat ut det till någon och sen inte fått tillbaka.

      Radera
  3. Gillar nude färgen på läpparna! Vilket läppstift använde du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Från make up store. Maria montazami. Har två olika. Maria montazami och Maria Montazami Pink. Vet ej vilket av dem jag har på bilden.

      Radera