fredag 27 december 2013

Grattis Antonio 2 år idag

Idag fyller kärleksungen 2 år. Det blir kalas. Jag har pyntat kalasrummet med ballonger, tyger och vimplar. Har köpt kakor, bullar, mackor, pålägg, te och kaffe. Vi har städat och dammsugit, tvättat och torkat.

Antonio sitter och tittar på Polarexpressen just nu. Svenskt tal. Rekommenderas varmt. Han är helt fängslad. Jag bloggar lite. Gabbe duschar. Vi ska väl snart sätta igång med det sista.

Sen är det bara att vänta på gästerna.  Vi har öppet hus från kl 15:00 pch framåt.

 

Nästa år tänkte jag har pannkakskalas. Till fyllning både sött och matigt. Detta år har vi ju mackor. Jag tänker att alla inte tycker om fika, och andra blir hungriga. Då ska de få nåt att äta så de orkar vara här=)
Grattis fina Antonio på din 2årsdag. Mamma älskar dig sååå mycket. Jag älskar att kramas och pussas med dig. Ibland stirrar jag på dig när du sover. Andra gånger pussar jag på dig mitt i natten. Kan inte låta bli. Du är så fin.

Hipp hipp hurra!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar