tisdag 10 december 2013

Har köpt lite juloutfits

På fredag är det Lucia. Dagis (förskolan) ska bjuda på kaffe och jag ska verkligen försöka komma.  Har gjort i ordning två outfits till Antonio så han kan få välja. En tomte som är från förra året men luvan är borta så har köpt en ny. Sen har jag köpt en pepparkaksoutfit med en lite mössa till. Köpt allt på second hand så pepparkakan och de två mössorna gick lös på 40kr. Som ni vet när det gäller barnkläder köper jag hälften nytt, och hälften begagnat.

Har tänkt fota Antonio i sina kläder, men har kommit hem så sent om kvällarna så antingen är det nattning för hans del eller så sover han redan. Det sistnämnda är skönast för då får jag tid till att välja morgonsdagens kläder för oss båda, samt packa om skolväskan, göra mig iordning för natten, äta och sen ligga i sängen och surfa på mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar