torsdag 12 december 2013

Blir knäpp av att glömma låtar

När jag sitter i bilen och lyssnar på radio (P3), kommer det ibland bra låtar. Då kan man i efterhand gå in på P3:s hemsida och gå in på låtlistor. Där står alla låtar som spelats under dagen och vilken tid de spelades.

Så jag sitter där i bilen och hör en bra låt. Kollar klockan och upprepar tiden högt. 10:30, 10:30. Glöm nu inte 10:30.

Tror ni jag kommer ihåg kl 10:30 sen när jag väl har tid att gå in och kolla vad låten hette? Nej, då har jag glömt klockslaget. Minns fan inte ens om det var morgon, förmiddag eller eftermiddag när jag hörde låten. Och var det idag eller igår? Eller i fredags kanske?

 

Så där blir det. JÄMT!

Min spotifylista har inte uppdaterats på länge.

Till sist minns jag inte ens vad det är för typ av låt jag letar efter. En lugn eller poppig? Inte kan jag skriva upp datum och tid heller för JAG KÖR JU BIL!

Suck.

Jag får lyssna på låtar som:

2 Brothers On The 4th Floor – Dreams

E-Rotic – Sex On The Phone
 
Haddaway  – What Is Love
 
och

Basic Element  – The Fiddle

 

Typ så uppdaterad är min lista:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar