måndag 22 november 2010

Videoblogg : Så här tar jag på mig mascara

Har fått massa komentarer om att jag ska visa hur jag sminkar mig. Minneskortet tog slut för allt tog så lång tid. Här är i alla fall ett klipp på hur jag brukar ta på mascara. Sen spårar videon ut för den börjar handla om läppglans.

Jag är medveten om att någon ropar: Bajsar du? Ni får skratta åt det om ni vill=)

Som vanligt när det gäller videobloggar uppskattar jag en liten kommentar om vad ni tycker. Kan inte bli bättre om jag inte får kritik.

Puss på er.

6 kommentarer:

  1. You disappeared suddenly. What happened?

    SvaraRadera
  2. hahah kul när din kille ropa & gick in ;)

    annars var videon bra, lite lång kanske ;) men jag kolla på hela! och så vill jag säga att du är grymt fin!

    SvaraRadera
  3. Alltså du måste juh vara sveriges sötaste tjej! Och du och din kille verkar ha en as skön realtion till varann, haha han bah hängde me på din video blogg, skönt gjort. Ni är as söta ihop.

    Fortsätt video blogga.

    SvaraRadera
  4. Sis ville att jag skulle göra en videoblogg med bara honom. Ska se om han vill imorgon=)
    Gabriel och jag är så goda vänner förutom att vara ihop. Vi skrattar ihop och busar. Retas och kivas.

    SvaraRadera
  5. Jaha va bra att du visar r man tar på mascara..idiot

    SvaraRadera
  6. va bra t du visar r mina brister???

    Känns det bättre inombords nu när du fick ur dig det där??

    SvaraRadera