onsdag 24 november 2010

Äntligen lite nytt

Är grymt nöjd med de nya bilderna. Har fått påpekat att headern skiftar i en annan färg än bakrunden, så det är något jag får be min webdesigner om hjälp senare. Jag hoppas att flera än ni kommer att stanna upp och titta lite extra när de hamnar här på bloggen.
Shoppingbilden älskar jag, för det är jag till 100%; Rosa, shoppingpåsar och lite vardagslyx.
Vi satt länge och testade olika varianter med flera bilder, vridna bilder, och bildcollage, men jag valde att köra på den jag tänkt mig från början. Lika bra att lita på sin magkänsla.
Hoppas ni mår bra för idag är en toppendag!
//Marlene Rosina Zufic

3 kommentarer:

  1. Åhh va fint de blev mycket bra mycket bra :D

    SvaraRadera
  2. Du, typ det enda som är utbytt är headern och två bilder till höger! MAN SER KNAPPT NÅGON SKILLNAD! GÖR OM ORDENTLIGT NU NÄR DU LOVAT! ok.

    SvaraRadera
  3. Rebecaa.TACK!!! Jag ville ha en bild där uppe, samt förnya min bilder i kanten, för vissa var så gamla.
    Hoppas bloggen drar till sin blickar nu! Vill att an ska stanna upp och vilja se sig om lite=)

    SvaraRadera