torsdag 11 november 2010

Dagens Shopping.

Idag åkte Älsk till Italien så innan flyget skulle vi luncha på stan. Det var ett helt grabbgäng. Innan vi kom till restaurangen ringde mamma och sa att hon var på stan. Jag kom på att jag behövde nya vinterskor så jag vek av från lunchen och gick och shoppade istället. Det blev detta:

Tre fulla kassar kom jag hem med. Den stora inehöll mina nya vinterskor.

Dom här skorna är vattentäta och behåller värmen. Jag ville inte ha snygga skor att gå på stan med för det har jag. Jag var ute efter skor jag kan pölsa i snön med, skor jag kan gå i vattenpölar med, skor som håller mina fötter varma. Så här har dem.
Från Ryns, 1600:-

Ny söt väska utan band. En sån man håller i handen bara. Behövde en ny för den jag har nu rymmer ej min digitalkamera.
Från Gina tricot, 149:-

Två nya partytoppar. Den blå är jag kär i. Var precis vad jag letade efter då jag i förrgår insåg att jag inte hade något plagg i den färgen. Nu har jag så nu är jag nöjd.
Båda från Gina tricot.
Grå, 249:-
Blå, 149:-
.
Gina tricot hade fått massa nytt på accessoar-fronten så det blev en hel del. Jag älskar ju hårblommor och rosetter och dom hade fått in så mycket fint, så jag gick loss på deras ställ med glittrande ögon.

Fyra påsar fulla med nya smycken. Första halsbandet ut är ett stort halsband i svart som piffar upp en hel outfit. Den gör verkligen sitt jobb. Man behöver absolut varken örhängen eller armband med detta vackra halsband.
Svart halsband, 149:-

Nästa halsband går i marinblått. Så jag kan matcha min nya topp. Hittade även ett bar underbara örhängen i rätt färg.
Marinblått halsband, 179:-
Örhängen, 99:-

Urgulligt armband med en stilfull vit blomma på. Små vita pärlor på fyra olika armband och alla hålls ihop av blomman.
En svart rosett till håret(finns broch så man kan ha på kläderna också, Detta gäller alla nedanstående blommor/rosetter).
Armband, 129:-
Rosett, 79:-
Kolla här då!!! Jag tappade andan när jag hittade den vita skönheten. Spets och pärlor och vackert tyg. Den andra är en blomma i svart med svart tunt tyg i lager.
Vit blomma,79:-
Svart blomma, 59:-

Finns inga ord till denna skapelsa. Kan gifta mig i den.
Krämfärgad rosett, 89:-

Två fina blommor till håret, eller klänningen.
Rosa blomma, 39:-
Svart blomma, 39:-

Blomma till håret. Marinblå med diamenter i mitten. Sen ett halsband i marinblått till min nya tröja, samma halsband som det jag köpte i svart.
Blomma, 39:-
Marinblått halsband, 149:-

Strumpbyxor från Lindex. Benvärmare med päls längst upp. an kan vika över sina skor så får man lurv på sina vinterskor.
Strumpbyxor, 79:-
Benvärmare, 149:-
Köpte ett par svarta också. Så här ser de ut när jag packat upp dem.
Svarta benvärmare 149:-
Jag tror alla priser från Gina tricos shopping stämmer. fattade inte vad som var vad på kvittot. Försökte lista ut. Så kan hända att jag bytt plats på något pris men det tror jag inte.

1 kommentar: