torsdag 25 november 2010

Kan det bli mer rosa?

Videon är så söt och fin att titta på, och tjejerna ska vi inte tala om! Jag vill också vara med i videon och vara så där fin, bara hoppa runt och tindra med ögonen.


Även denna video ger mig inspiration på klädstilar. Ett plus är att även denna video är rolig att titta på. På tal om roligt. Dom försöker ju i alla fall att sjunga på engelska. Sen att puch puch baby blir puss puss baby gör inget.

Dom vet nog inte vad dom sjunger. Är som om jag skulle sjunga på japanska. Samma sak=)

I en scen har tjejerna korta guldshorts på sig,med svart linne till. Så vill jag ha på fredag!! Vart köper jag korta guldshorts???

4 kommentarer:

  1. Hej sockerbit!
    Jag är hemma i Jönköping nu, men stannar bara till på tisdag :( Vi får träffas jag kommer hem nästa gång, då kanske jag kan komma till västerås eller ni ner hit?! (Hihi vad gulliga ni var på videoinlägget om mascaran/vaxet ;))
    Måste nog lära mig lite mer italienska innan du kan förhöra mig, kan knappt ingenting ännu.

    Jonas kommer inte hem någonting, de har så lite ledigt.

    Massa puss och kram

    SvaraRadera
  2. Haha. hej sweetie. Tjusigt det blivit på din blogg - nej jag är inte ALLTID arg - hade en svacka bara. =) Puss på dig ;)

    SvaraRadera
  3. hehe inget att tacka för :) jag satt faktiskt och kollade igenom flera inlägg,och du är verkligen en bra bloggare! :)

    SvaraRadera