tisdag 16 november 2010

Shoppat en dröm


Miners har lanserat en helt ny läppbalsam med en gnutta nyans som kallas Tin o Tins. Det gör exakt vad det står på burken!

Det helt nya tonade läppbalsamet är speciellt utformad för "nyans och vård". Kollektionen består av tre läckra nyanser och de lämnar läpparna med en mjuk, smidig känsla och med en aning färg.
Min kille blev helt förtjust i melonen. Dels för lukten och dels för färgen. Den klumpar inte ihop sig så som vissa läppstift kan göra, utan det är som ett läppbalsam fast den ger färg.
Körsbär kan se mörk ut i burken, men på läpparna blir den mer röd.
Vaniljen ger ingen färg men skapar ett beroende efter bara några appliceringar pga den underbara juliga vaniljdoften. Jag säger bara; Köp dessa från Lindex!! 50 kr st men det är sååååå värt. Ge bort i julklapp, önska er i julklapp. Ni kommer bli kära när ni får se dom! Förpackningen, den lena mjukheten i läppbalsamet och de underbara färger de lämnar efter sig.
Melonen är lite peachig i färgen, så om jag inte gjort slut på den redan i vår, så följer den med utomlands så jag kan vara snygg vid poolen utan läppstift och läppglans. Bara ett läppbalsam som gör ens läppar helt otroligt snygga.

2 kommentarer:

  1. hihi ja, härma på du :) pusskram

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för tipset! Vaniljen verkar underbar, både doften och färgen!

    Tack för din kommentar angående min design! Jag ska genast kolla upp vad det kan vara för fel. Har inte fått ngn kommentar tidigare så det är jättebra att jag får veta!Kram

    xxx

    SvaraRadera