lördag 6 november 2010

Fredag


Jag och tjejerna var på förfest hos Micke a.k.a Gap-micke. Vi spelade sällskapsspel. Mitt lag vann såklart. Det spårade ut när folk ville byta ut sina lagmedlemmar till folk ur vårat lag så då la vi ner spelet. Man ska sluta när man ligger på topp;)

Daniel och Micke bar mössa innomhus. Kanske var dom sjuka....

Efter en skitrolig förfest drog jag och tjejerna ner på krogen. Vi skulle titta på Andreas Byström a.k.a Byz som skulle spela live. Nästa bild är min gamla dagiskompis Johan som numera är clubägare.

Sen dansade vi tills det var dags för showen.


Uppträdandet var as-bra. Nån gammal låt som spelades när jag var 18år. Vilka minnen jag fick=)

Träffade Gabbes och min kompis David. Det gick bra för oss två.
.
Idag har jag jobbat och städat här hemma. Hann även med att shoppa lite. Lösögonfransar, nagellack, örhängen och ett halsband i silver med ett hjärta som hänge. På hjärtat hänger bokstaven G och glittrar. Älskar det och kommer att bära det väldigt ofta känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar