söndag 21 november 2010

Kissies besök på clubSILK i Västerås 2010

Det var meningen att Alexandra och hennes vänner skulle hit på förfest, men så blev inte fallet då hon sa att tåget kom in så sent. Man kan ju ta ett tidigare tåg, men men.
När hon kommer fram till Centralen började folk att kasta ägg på henne vilket jag tycker är hemsk. Man gör inte så. Det är mobbing på hög nivå.
Väl inne på Silk minglade hon runt med alla och var supertrevlig. Väldigt mogen måste jag säga. Hade dock trott hon skulle vara mer fest-fixad men hon hade bara en toffs i håret och en vit tubtopp på sig.

Marlene och Kissie.

Vimmelbilder från SILKs hemsida. Vad tror ni att jag säger på andra bilden?!

Allas vår egen Maira. Här gjordes hennes kväll. Först bild med mig, sen med Kissie. (Maira, jag driver)

Sis var så klart också med. Hon var så fin i sin nya blåa klänning. Jag var också fin i min klänning. Trivdes som satan i den. Vi köpte en varsin klänning dagen innan=)

Söta Albin träffade vi på. Andra bilden vill jag inte vara med på? (Som om?)

Dom hade stavat Marlene helt fel. ;) Rolig idé ändå. Tror det var 4 killar som hade gjort så fina tröjor.

Jag, Robert och Rebecca. Vi körde bruna-ögon-klubben.

Här sminkar jag mig mitt i alltihop medans killen bakom glatt är med på bild. Sen önskade jag en låt som jag ej fick. Eller vad vet jag. Kom en med Carola sen gick jag. orka vänta. Antingen får man önska en låt eller inte. Vem står en hel kväll och väntar på att den kanske spelas.


Musse som var den verkliga Dj:en. Har han Dennis M på t-shirten? Här visar jag stolt upp tecknet peace i ny tappning;)
Fridens på er.

9 kommentarer:

  1. Varför får vi inte se dem riktigt smarriga bilderna som får ens magmuskler att arbeta? ;)

    SvaraRadera
  2. du har lagt på dig några kilon tror jag minsann..

    SvaraRadera
  3. Haha Maira dom ligger bara på Marlenes dator och kan kan endast ses därifrån. Får vi hoppas i alla fall ;) hahahaha

    SvaraRadera
  4. Maira. Menar du bilden på mitt hår med öron och näsan. Eller när Becc nöffar? Lägger inte ut dom bilderna. lägger ej ut där folk är fula. Inte ens bilderna där Kissie blev dålig lägger jag ut.
    Tyckte dina magmuskler fick jobba igår. Do jobbade så du fick ont i magen. Borde vara obligatoriskt att vi samlas hos mig efter varje fest och ser allt smarrigt.
    hahahahaha

    SvaraRadera
  5. Anonym, det stämmer med all rätt. =)Beror ju på vad du jämför med. 2008 eller 2009? Eller sommaren 2010? jag växer ju. Är en kvinna med snygga kurvor.Hoppas du också tycker det, så att din kommentar inte var en pik. För jag tycker jag är helsnygg. är så nöjd med mig själv.=)

    SvaraRadera
  6. Ser ut att ha varit en jättekul kväll! ^^

    Glad att jag kan inspirera! Då ska jag hålla utkik.

    xxx

    SvaraRadera
  7. sv; påslakanet köpte jag för ett tag sen inne på maxi. ganska billigt. Ja, den är rosa och det står butterfly på. riktigt gulligt :)
    tack för kommentaren !

    SvaraRadera
  8. Gått upp o gått upp, det är ju bara på ett ställe väl?

    SvaraRadera