måndag 11 maj 2009

Västerås egna DjAle på kanal 5


Ikväll kl 21:55 kan ni se Västerås alldeles egna dj. DjAle i Kanal5:s program"ballar av stål"
Jag vet inte hur han ska medverkar i programet man jag vet att han skall vara med på något vis. Vi får väl se ikväll.
.
Västerås har ju redan ett känt ansikte i programet: Micke Reuter, Västeråskonstnären. Han är den jobbiga djävulen.

Ja, Micke är killen bakom mig. Han som inte syns. Bilden är ifrån 2007. Det var då vi skulle göra en utställning ihop men den blev aldrig av. Jag var så estetisk på den tiden.
.
.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle bra gärna vilja se den där där filmen micke gjorde som vi var med i. Hade inte du sett den på något vernissage?


    Haha marlenes dolda talang: Äta trekantiga knäckemackor jätte snabbt.... :D Det visste ni inte!

    SvaraRadera
  2. Ja!!! Jag skulle kunna försöka få kontakt med honom och fråga honom om den där konstfilmen. Vi gick typ i 8:an .Hahahahahahaha.
    Ärligt. Påminn min. Vi måste ha den! Lägga ut på bloggen så folk kan skratta lite.

    "Äta trekantiga knäckemackor jätte snabbt" På fem tuggor var det väl? Stor tuggor.

    SvaraRadera