fredag 1 maj 2009

Hackers

Att hacka sig in på andras sidor, bloggar och communitys och ändra en massa saker. Skicka iväg mail m.m. Vad får folk ut av det? Idag upptäckta jag att jag blivit utsatt för detta. Väldigt genant då det ser ut som om jag tagit i kontakt med en massa männsiskor och frågat saker som t ex: Ska vi knu__a? Gillar stora k_kar. Det är så hemska saker så jag vill inte ens skriva ut det. Har skickat iväg ett mail till admins men får inget svar. Ska jag polisanmäla detta? Ganska lätt anser jag, då man ser om det är någon annan ip-adress än denna som varit inne.
Har kollat bloggen tre gånger nu, men allt verkar vara som det ska.
Ändå är jag väldigt ledsen över hur någon kan göra så. Det här känns värkligen jobbigt ska ni veta.
Ska göra allt för att han/hon ska åka fast nu!
.
.

5 kommentarer:

  1. Du ska polisanmäla. Nu ställer mamma o pappa upp o stöttar. Vi löser detta / Kram mamma.
    Detta är en sjuk avundsjuk individ

    SvaraRadera
  2. Självklart ska du anmäla det....

    SvaraRadera
  3. Jag har anmält detta till sidan och även till polisen. Sen vad som görs får vi se. Jag är mycket rädd att andra sidor nu skall hackas. Personen som gjort detta måste vara duktig. Men att man orkar och att man har mage till att göra detta kan jag inte förstå.
    har mått dåligt hela dagen.
    Undra hur många personer som har fått meddelande av "mig" med äckliga meningar i. Vad vet jag!? Jag får ju bara ta smällen=(
    //Mycket ledsen Marlene

    SvaraRadera
  4. Anmäl eller ta upp det med Beccis direkt.

    SvaraRadera
  5. Eller ta upp de me Ferdrik/ma

    SvaraRadera