söndag 17 maj 2009

Söndagsutflykt


Frukost blev mcdonalds som åts i bilen på biltvätten. Sen bar det av på smala landsvägar till Tidö slott.


Första bilden på mig utan tandställning. Ni kanske inte ser det, men jag ser skillnad på läpparna. Dom har skunkit tillbaka som dom skall, och ingen tandställningskloss putar ut genom läppan lite i smyg. Som på den översta bilden i det här inlägget. Klicka på den så blir den stor. Där kan ni se hur klossen smyger sig fram och glittrar mellan mina läppar=)


Krålsim i "poolen"


In Love


Rebecca tyckte denna tavla var rolig.
-Jag känner en Bot, Hon heter Anna, Anna heter hon.


På bryggan vid vatten. På andra sidan ligger Asköviken.


Titta där!


Sen fikade vi på restaurangen vid slottet.


Rebecca och jag tog glass med grädde och jordgubbar.


Sen åkte vi till Asköviken, men Gabbe och Beccis är inget naturfolk så dom orkade ej gå igenom skogen och så, för att komma till vattnet. Tanken var att vi skulle titta på fåglar. Så vi nöjde oss med att klappa hästar och mata dom med gräs.
.
Sen hämtade vi mamma och åkte hem till oss. Alexandra kom förbi och vi grillade och åt ute på loftgången. Efter maten löste vi korsord gemensamt och jag läste lite fräckisar ur en bok så alla fnissade. Jättebra Söndag. Söndagsutflykt och allt=)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar