torsdag 21 maj 2009

Lön = Inreda

Alla saker på bilden kommer ifrån lagerhaus.


Mina bästa färger är rosa och något åt det turkosa hållet. Vasen och ljuslyktan skall jag köpa till sovrummet då jag vill få in den färgen nu i sommar.
.
Disktrasan blir en rolig detalj på diskbänken och den lilla kannan är ett måste. Blev kär i mönstret och färgen, och då vi inte äger någon liten kanna till sås, så känns detta val helt givet.
.
Badmössan äger jag redan men vill tipsa om den då jag faktiskt använder den rätt ofta. Då jag vill duscha utan att tvätta håret så är en badmössa perfekt. Mitt hår tar evigheter att torka. Lagerhaus har alltid roliga badmössor. Min badmössa är inte bara bra utan söt också, sen gör den sig bra i badrummet då det finns ett rosa tema i hela badrummet;)
Kram på er och hoppas ni kommer att inreda efter eran lön. In med gamla saker i skåp och köp lite nytt. Omväxling förnöjer.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar