tisdag 12 maj 2009

Roligt att ni tycker om mitt hår


Blir så glad över alla kommentarer över mitt hår. Nu känner jag verkligen att permanenten var helt rätt för mig. Även på jobbet har många kommenterat mina frisyrer.
Men ni får inte förvänta er att jag kommer att vara fin varje dag. Ibland orkar man inte locka. Då blir det bara fluffigt istället.
Jag är jämt så osäker på mitt hår. Gör jag rätt som väljer det här? Borde jag tonat det i den här färgen i stället. Varför klippte jag lugg, kanske jag skulle spara ut den? Ni fattar. Denna gång känns det bara helt rätt. Underbart att vara nöjd=)




Har ni gjort något med erat hår som ni varit väldigt nöjda med? Eller kanske något ni ångrar så in i bomben. Var frisören dålig så resultatet inte blev som ni tänkt er? Berätta gärna. Jag vill inte vara den ända som är så nöjig över mitt hår. För det finns väl flera?
.
.

4 kommentarer:

  1. Du är typ den finaste tjejen jag sett på länge! Har läst din blogg i några veckor nu och ville bara passa på att fråga om inte du kan göra ett inlägg o skriva vilka produkter du brukar använda? :) typ favoritsmink och hårprodukter? skulle vara roligt att läsa! än en gång, du är så snygg och det lockarna klär dig verkligen! /Camilla

    SvaraRadera
  2. Tja marre barre schyssta barr! ;)

    Jag sörjer fortfarande min hårsynd i bankok för ett år sen. Tips: Unvik folieslingor med väteperoxid på medans du samtidigt får ögonfransarna färgade och därmed inte ser hur håret fräter sönder... Aja kostade 30 spänn och då ingick klippning och massage så man får inte vara för kräsen.

    Önskar jag kunde känna mig lika nöjd som dig. Jag ska till frisören väldigt snart. Har länge velat permanenta jag med, men måste sona för mina bbk helt synder först, har ju så fint och skört hår till att börja med. Vad tror du om att förstätta på lugg och guldigt? Eller tycker du jag skulle passa i nåt annat?

    SvaraRadera
  3. Till Camilla. Visst kan jag det. Använder inget speciellt just nu. Köper moouse och spryp å maxi stormarknad typ.
    Men jag har ju mitt vardagssmink och det kan jag ju ta kort på.
    och hur jag använder det.

    SvaraRadera
  4. Till Challe om håret. Svårt att veta. Måste ha dig framför mig och ta i ditt hår och känna lite för att veta.
    men är du nöjd nu så fortsätt. Tänk på att det kan vara jobbigt att ha lugg på sommaren då man ofta sätter upp den för att inte bli vit i pannan när man solar.

    SvaraRadera