torsdag 19 mars 2009

Med våren kommer allt bajs fram...


Hårband i härliga färger. Måste vara vårfin nu på jobbet. ( Till Monica: Haha, inte fan syns det hur smutsigt mitt hår är, du inbillar dig;) )


Torsdagens outfit.

På väg till jobbet så är det hundbajs var tredje meter. Har försökt förklarat detta för folk men dom tror säkert att jag överdriver. I och med att snön smälter så kommer också alla kluttar fram längs vägkanten. Filmade en liten bit av min promenad imorse. Förlåt för mitt eviga snorande, men det rinner när jag går. Har att göra med varmt, kallt, varmt, kallt.
.
På väg hem tog jag denna bild. Vad sa ni nu va? Ett léende på era läppar kanske? Så idag, den 19 mars kom våren på riktigt. Välkommen!
.
.

4 kommentarer:

  1. Nej du lilla Marlene jag tycker nog att du behöver tvätta det lite. Så att jag inte behöver skämas för dig på jobbet ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Det är en lockodag på många sätt;) Jag fyller år !ihihhi

    SvaraRadera
  3. Det kanske bara är sådana där Buttricks-skämt-hundbajs? http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx?SearchString=bajs&id=283&produkt=Fidos%20hög

    Testa att ta upp en korv och kolla äktheten!

    SvaraRadera