söndag 22 mars 2009

Kanske köpa kläder i veckan


Har tittat på Ginas hemsida. Hittade inte alls så mycket som jag gillade men dessa fastnade jag för. T-shirten passar ju utmärkt till mig då jag (super)love my boyfriend! Kjolarna kan ju sitta som skit men de ser bra ut på bilderna. Trosorna var i ett så härligt tyg så jag kanske kostar på mig dom, men bara kanske.
Det finns ju mera kläder i butiken än vad som finns på hemsidan.
Jag är ute efter en svart kjol med tjockt resor som man skall ha lite längre upp i midjan med en långärmad tajt tröja under eller ett boxarlinne så det ser ut att man har en klänning på sig. Ska kolla när jag är på stan nästa gång.
.
.

1 kommentar:

  1. skitsnygga grejer! den där gråa kjolen med svarta knappar längst till höger på bilden såg jag på Gina nu i helgen. köp den. så lovely! skulle du va fin i.

    SvaraRadera