söndag 22 mars 2009

3 Förfester


Förfest nr:1 var hemma hos oss. Gabbe hade fotbollsförfest. Jag hade ju Rebecca med mig sedan tidigare idag.


Gabbe överraskade mig och Rebecca med varsit kinderägg. Hur gamla tror han att vi är egentligen?! Som om vi skulle flygit upp ur soffan och skrikit tack och öppnat våra ägg med spänning. Som om... Kanske då.



Vi spelade i band och som vanligt gick vi in i våra bandroller. (Killen på bilden spelar i samma lag som Gabbe)

.
När alla gått ut på krogen var jag och Rebecca ensamma. Det var då det roliga började. Vi hann med tre förfester under kvällen tills det blev dags att gå hem och sova.
Vi hade jätteskoj. Började med musik hos mig och lite tönterier. Sedan gick vi och mötte upp Ferdik och gick hem till hans kompis Christian. Hos Christian blev Ferdik tjurig och sprang iväg. Han tål inte sin egen medicin ibland. Söta Ferdik=) Hö hö.
Vi avslutade kvällen hos Fröjd som försökte spela gitarr. Rebecca håller sig för skratt. Inte för att Fröjd är dålig utan för att vi möttes med blickarna och då blir det väldigt lätt fnitter.
FILM om allt som står i texten:


.


Folk som inta fattat att dom skall ta ner sina julstjärnor. Bild ett var roligast att ta. Den som bodde i lägenheten med fönstret med julstjärnan såg blixten och gick fram till fönstret för att se vad som stod på. Där utanför står jag med kameran. Tittar i min display och ser en människa i fönstret. Tittar upp och möter hans konstiga ansiktsutryck. Shit vad jag skämdes. Började gå snabbare och snabbare därifrån tills Rebecca och jag sprang runt hörnet.


Förfest nr: 2. Ferdik och Marlene goes STEKARE.


Förfest nr:3. Fröjd och Rebecca på bilden.
.
.
Nu skall jag lägga mig. Kanske orkar vara vaken tills efter kl två. Då får jag Cheesburgare när Gabbe kommer hem=)
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar