fredag 20 mars 2009

Fredagsutflykt

Efter jobbet (slutade 15:15) åkte Gabriel, jag och Rebecca till Ängsö en liten sväng.


Det var jättevackert för solen var på väg ner.


Jag var vårfin idag med en blomma i håret. (Igår hade jag ju det söta hårbandet)



Vi såg svanar.


Vi åkte till en liten gästbåtshamn. Här är Rebecca och Gabriel på väg ut på bryggan.


Rebecca, med en söt rosett i håret, har fått syn på någonting på bryggan.


Vi skulle fota mig i kjolen jag hade på mig. Tanken ifrån mig var att den skulle blåsa i vinden och bilden skulle se levande ut. Rebecca sög på att ta kort så inget blev bra. Hann ta några bilder innan jag var tvungen att klä på mig igen. Var lite småkyligt sådär;)


Då var det dags att åka hem igen efter våran utflykt. Var svårt att komma hem då solen låg i ögonen hela vägen. I vissa stunder såg man inte ens vägen. Gabbe gjorde ett bra jobb och fick hem oss utan någon avkörning av vägen.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar