söndag 21 december 2014

Solnedgång på Öster Mälarstrand

Idag har vi varit på Erikslunds shoppingcenter med Antonio, hans kompis Elmo och Elmos pappa Robin. Vi har lekt och jag har kikat efter skor men fann inga.
 När barnen blev hungriga åkte vitill Max och beställde mat. Jag krånglade till min meny som inte var en meny, men tjejen i kassen var så snäll och log hela tiden. fast jag krånglade till det och Antonio förde liv. Hon var så himla duktig. Sen när vi åt såg jag skylten på hennes arbetskläder: "Ny på jobbet". Shit var duktig hon var för att vara ny. Så där bra service brukar man inte få. Så sa till hennes kollega som plockade brickor vid bordet bredvid oss, att jag var mycket nöjd=) Sen insåg jag att jag spillt dressing över hela min tröja. Haha. Gud så slafsig jag är.

Apropå bra service. Var in på Claes Olsson för att jag skulle köpa styrelsematerial så som papper, ny häftapparat, plastfickor m.m. Fick massa hjälp från en trevlig kille. Han hjälpte mig tills jag hade fått ihop allt jag behövde. Ibland så pekar de ju bara och säger; "Där borta", när man frågar efter vart något ligger.

När vi ätit klart och barnen fått ballonger och sagt hej då till varandra, så åkte jag och min lilla familj  hem och hämtade Hiro för vi skulle till Gabriels syster för att fika. När vi kom fram gick vi en promenad och kissade med Hiro. Klockan var bara 14:00 men det var redan solnedgång.


Jag har varit så trött idag. Vi har ätit så himla mycket skit dessa dagar så som pizza, Max och massa godis. Mitt blodsocker går upp och ned. Sen är man väl utmattad från skolan och känner sig stressad över att man borde plugga massa men har inte gjort ett skvatt.

Nu har vi hyrt film och ligger i soffan och...ja, äter godis. Ska försöka få Gabriel till att massera en knöl i min rygg. Har så ont=(











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar