lördag 20 december 2014

Familjen

Idag är första dagen på en period av ledighet och plugga på egen hand. Jag har väl kikat lite i någon bok idag men inte mer än så. Har känt mig sjuk. Kan vara en blandning på förkylning och att denna vecka varit mycket stressig. Hade vita prickar på ena halsmandeln när jag vaknade och kände mig otroligt tjock i halsen.

Min karl och jag lämnade bort Antonio till mormor vid lunch, för då skulle bara vi två ner på stan för att gå på köttbuffé. Vi besökte restaurang Nom får en stund av egentid för bara oss två.

Efter en underbar middag på restaurang så skulle vi hämta hem Antonio, men han sov tydligen middag, så vi åkte hem, slog in paket och låg i soffan med köttkoma. Sen åkte vi och hämtade Antonio och åkte och hälsade på Antonios kompis Elmo.

Nu har vi landat hemma och jag skall strax bädda ner mig. Måste vila nu så jag mår bra imorgon. Gabbe är och köper pizza och jag tror vi får lite besök senare ikväll av vänner.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar