onsdag 24 december 2014

God jul på er

Efter gårdagens julfirande har vi tagit en rejäl sovmorgon. Men jag har haft problem med Hortons och fått gått upp flera gånger för att ta medicin. Nu är jag helt slut i mitt huvud och jag hoppas jag snart får tillbaka min energi.

Antonio leker med alla sina nya leksaker som han fick igår. V firade även hans födelsedag då han fyller år om några dager bara.

Nu skall vi iväg och fira julafton på Öster Mälarstrand. Det blir en heldag med julmat och klappöppning.

Jag vill önska er alla en riktig god jul.


Antonio i Calles knä.
-Han har inga ögon, säger Antonio. Jag tog bort ansiktet då jag så gärna ville lägga ut bilden på bloggen. Så nu står Antonio här och tjatar om Calles ögon.


Antonio hos min kära Kenneth. Kenneth har stöttat mig så mycket i min skolgång. Det är Gabriels fasters man.


 Tomten kommer med paket till barnen.


 Födelsedagstårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar