fredag 26 december 2014

Juldagen

Igår började vi dagen med att åka till elgiganten för vi skulle kika på en ny Micro. Det var rea på elgiganten. Vi fick stå i kö för att komma in. Haha. jag visste inte.
Väl inne fick jag som vanligt på elgiganten sjuk mycket och bra service. Asså jag måste ha världens tur som alltid får så bra hjälp. Vi hittade ingen som vi (läs jag) tyckte om. Jag vill ha en med mycket vitt på. Den som passad i måtten hade en svart framsida och det tyckte jag inte var så fint.

Efter elgiganten åkte vi genom stan och det var så vackert med solen som lyste och snön som låg vit.

Sen åkte vi till Öster Mälarstrand för att äta julmat igen. Det var ju inte som så att vi åt upp allt på julafton.

På kvällen kom morfar (min far) hit med julklapp och födelsedagspresent åt Antonio. Jag hade önskat pengar till Antonio. Pengar till körkortet. Hans rum svämmar över av leksaker nu, och mer kommer det bli. Idag firar vi jul med min familj. Imorgon är det barnkalas.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar