torsdag 25 december 2014

Julafton

Julafton firades på Öster Mälarstrand. Vi började redan kl 12:00 på dagen, för att sedan åka hem efter 22:00. Vi lagade mat ihop, åt julbord, och öppnade paket.

Hela familjen sov mycket länge idag, så vi måste verkligen snabba på här hemma för att göra nåt vettigt utav dagen. Vi hade velat åka och byta lite julklappar men vi har inte fått kvitton så det går inte. Dock ska vi köpa en ny Micro så det kanske vi gör idag. Sen måste jag verkligen lägga upp mitt pluggande som jag ej kommit någon vart med, då jag är sjuk.

Igår var vi hemma hos Gabriels syster Erika och hennes man Magnus. Här kommer en massa fina bilder från julafton.



 Sitter och gör små knyten av granris till dukningen.


Jag och älsklingen på promenad vid vattnet med hunden. Jag ville gå på romantisk promenad men Gabbe frös så mycket. Han bara huttrade.


 Håller handen.





 Manges pappa Roland sitter och spelar med Antonio i allrummet.

 Julbord med det kalla.








 Så här fint blev det med granriset på bordet.

 Utsikt från terrassen.

 Paketöppning.







 Manges föräldrar fick 8 kilo Serranoskinka av oss, med tillhörande ställning och kniv.


Japp. Jag fick en ghd eclipse plattång. Det ända jag önskade mig. Fick av min "Baby Darling" som det så fint stod på julkortet. Haha.

Idag fortsätter julfirandet för många, så jag vill passa på att önska er en god jul igen då=)

1 kommentar: