söndag 14 december 2014

Julmarknad på Rytterne Hembygdsgård

I lördags får vi på julmakrnad. Mysig omgivning och sen det bästa av allt, en fika-buffé för 40 kr/person. Där fanns hembakat och mackor. Så det blev en lunch bestående av mackor för min del och sen en och en annan bakelse så klart. Hembygdsgården är otroligt vacker. Det stora huset var otroligt fin invändigt. Kunde inte ta kort på marknaden i huset för kameran immade igen, och sen var det väldigt mörkt för att ta just bilder.


 
 En liten snögubbe och den snö som fanns.

 Antonio skulle prompt åka vagn i gräset.

 Så här trycker jag på allt vad jag orkar.



Fikabuffé. Bästa iden ever, och till ett så bra pris. Jag åt tre mackor, två bakelser, en festis och två kaffe. Så himla mysigt.

På kvällen sov Antonio över hos mormor, och Gabriel och jag piffade upp oss och gick på glöggmys.

1 kommentar:

  1. Åhh va mysigt det ser ut, älskar julmarknader! Antonio är en gullunge som vanligt, kul för honom att få komma ut på så mycket äventyr. Du och din syster är syskonlika men du har mer drag av din pappa och din syster liknar Er mamma mer!

    SvaraRadera