torsdag 16 januari 2014

Nya byxor från Lindex


Antonio har fått byxor i julklapp och födelsedagspresent. Innan julledigheten hade han på gränsen storlek 98. Nu har han enbart storlek 104. Var ju som sagt och lämnade in för små kläder i morse. Då får man lite pengar tillbaka om det säljs, och då kan jag köpa nya kläder till ungen.  Jag köper ju hälften nytt, hälften begagnat.

 

Jag brukar alltid förbereda morgondagens kläder kvällen innan. Både till mig och till Antonio. På morgonen går det fort fram, och då jag har inte tid att välja ut kläder. Har jag mycket tid en söndagskväll så kan jag välja för hela veckan. Men det händer inte så ofta.

 Man spar i alla fall in mycket tid på att ha ens egna kläder och barnets kläder framplockade, vikta i en hög.





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar