söndag 19 januari 2014

Jag toppar håret


Jag skulle ju lägga upp bilder på hur det gick hos frisören, men när jag kom hem från stan och skulle sätta på datorn så var den bara svart. Det hade gett upp sitt liv somdator helt enkelt. Men nu har jag varit och hämtat ut min nya dator från Elgiganten då jag anser att den är oerhört seg fast den är ny.

Den fastnar hela tiden på saker som inte ens är tunga. Tex att bara byta bild i bildprogramet. Att öppna word, att sätta på datorn.

 

Jag saknar min gamla dator=( Buhu.

 

Vet någon vaför allt är så suddigt på nya datorn? Alla ikoner och så är suddiga.

 

Nu till håret. Jag klippta av mig mina slitna toppar igår. Jag tror inte att det blev en decimeter, men det blev ju en bit i alla fall.   

På salongen jag klippte mig ska det ev börja säljas löshår längre fram. Av bra kavllite. Så jag ska börja spara ihop till ett köp asså.
 Nytvättat. Så här långt var det innan frisören satt saxen idet.
Får håret stylat med en massa rundborstar.
ite droppar i det färdiga håret.
Fönat och klippt.
Här har jag satt i mitt löhår för att få lite volym.

5 kommentarer:

  1. Jätte vacker! Vart kommer svarta topen ifrån som du hade på dig i helgen?
    Fint vackert hår:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. H: Ja, den är från Gina tricot. Fanns i svart, vitt och rosa. Jag köpte i svart och vitt. Vitt till i sommar ihop med vira jeansshorts.

      Den är jättefin. Brösten syns lite, men täcks ändå av spetsen. Jag trivdes mycket bra i den.

      Radera
  2. Finns på Gina tricot

    SvaraRadera
  3. Var klippte du dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag klippte mig på Salong Valencia. Ligger bredvid Axelssons Trafikskola

      Radera