söndag 19 januari 2014

Nu har jag gått klart höstterminen

Nu har vi gått klart höstterminen på Mälardalens Högskola. Detta firades i helgen. Jag och en klasskamrat gick ut och tog en öl...eller två. Planen var att gå ut mellan kl 22:00-24:00. Kl 23:30 var vi fortfarande hemma, så planen sprack ju.

Vi kom väl ner på stan runt midnatt. Hahaha.

Vi hade roligt och skrattade i massor.

Kom hem lite efter 03:00 och det var så kallt ute.


Tog bilder med telefonen ute, fast utan blixt. Bilderna är helt mörka. Nu har jag lärt mig att ta MED blixt till nästa gång. Nu dröjer det väl ett halvår innan nästa utgång. Haha. Vi fick en ledig helg nu efter båda tentorna. Men nu börjar allt plugg som vanligt och jag ska kämpa mig igenom detta halvår också.=)

5 kommentarer:

  1. Åå vad har du för läppstift här?? Sååå jäkla snyggt!:-D

    SvaraRadera
  2. Jenny: Jag har två olika läppstift. Eller tre. Alla från make up store.
    På bilden har jag Maria Montazami eller Maria Montazami pink. Mitt tredje jag har ibland heter Baby.

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för att du svarade! Jag är nybliven mamma. Finner mycket inspiration i din blogg <3 /Jenny

    SvaraRadera
  4. En väldigt personligt fråga. Har du fixat brösten?

    SvaraRadera