torsdag 21 juli 2011

På jakt efter ett nytt soffbord.

Jag är på jakt efter ett nytt soffbord. Allt skall kosta runt 3000 kr och på blocket hittar jag inget jag vill ha. Jo, jag hittade ett fint som jag ville ha och måla om till vitt.250:-. Perfekt att ha filtar på våningen under i vinter. Lades upp igår. Idag var det sålt så jag blev lite ledsen. hade velat haft det, hämta, slipa, måla imorgon.

Sen hittade jag mitt drömbord på en sida som heter gustafsonsmobler.se. Ett antikvitt bord i sliten stil med ett plan under. Bordet kostar 3.290:- så det är bara att glömma.


Vet inte vart jag kan hitta ett billigt bord med rätt mått??
Hög ca 44cm
Längd max 120 cm
Bredd max 70 cm

Om någon av er skulle råka bo i Västerås och känner att "jo, men jag har ett bord som skulle passa, och som jag vill sälja" så maila mig. marlenezufic@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Soffbord MAUI vit
    Per st. 1399:-
    Produktinformation: Storlek monterad: Bredd: 68 cm, Längd: 100 cm, Höjd: 48 cm
    Storlek omonterad: Bredd: 70 cm, Längd: 102 cm, Höjd: 12 cm
    Material: Bomull/polyester, MDF, Majs, Paulownia
    Behandling: Lackerat
    Färg: Vit
    Monteringsanvisning: Omonterat
    Vikt: 14 kg
    Antal kolli: 1/ma

    SvaraRadera