söndag 10 juli 2011

Power Meet 2011 lördagen med massa vänner utanför Gabbe och mig

Första bilden: Bra sätt att göra reklam för sitt band. Åka runt och spela live. Andra bilden: Betzy är den stora hunden. Hon tror gärna att hon är lika liten som Hiro, så hon sätter sig i knät på folk, eller vill upp i famnen. Betzy är Hiros tjejkompis och de leker väldigt fint ihop.

Här har Betzy slagit sig ner i min systers knä. Ser så roligt ut

Varulvsgänget från twilight!

Jag och bästaste Mikael. Nästa bild är Gabriel. Min Gabriel. Säger man så?

Vi satt både längst ut mot vägen där vi grillade, samt mot husväggen. Vi var ett helt gäng=) Supertrevligt.

Hiro hängde mycket med Mikael. Hiro tycker om Mikael.

Sen deckade Hiro. Det var så varmt den dagen så han var så dåsig stackarn.

Lilla Chippen i Fröjds famn. Vi tog bild och så skickade Fröjd bilden till sin sambo med texten: "Skall vi köpa det här marsvinet?" Nästa bild: Syster Rebecca åker bil. Hon sitter där bak.



Andra bilden: Så typiskt Power Meet..

Att han skulle posera och sära för mig var inte väntat. Andra Bilden: En kille som vi såg flera gånger. Han gick med såna här godis-halsbands-string på sig.

2 kommentarer:

  1. Din blogg är såå himla bra! Sluta inte blogga om dig och Hiro <3

    SvaraRadera