torsdag 9 september 2010

Ullared öppnar i Västerås???

Ryktena går i kommentarsfälten på Ullaredsbloggen och jag har sett folk på FB snacka om det. Är det sant att Gekås Ullared ska öppna i Västerås? Först var jag helt anti den tanken. Då förlorar dom ju sitt koncept. Dom är ju Ullared, men så många rykten från så många håll och jag är osäker. Ska min dröm flytta till min stad????????
.
Kan det inte vara så att grundaren till Ullared som nu driver Karlsson ska öppna ett Karlssons här? Vart började ryktet? Nån borde veta om det är sant.
.

  • Har någon hört nåt?
  • Vad tror ni?
  • Sant eller falskt?

UPPDATERING:

Ullared ska ej öppna i Västerås. VD Boris har gått ut med sin talan:

http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/09/ullared-i-vasteras.html

13 kommentarer:

  1. Hej Marlene!

    Såg först nu att du hade lämnat en kommentar på min gamla blogg. Ser att Hiro har blivit en stor kille precis som Presley, tänk att de fyller 1år om 1 månad. Tiden går fort. Det är nästan så att man vill ha en till:)

    Hoppas allt är bra, kram/ Lovisa

    SvaraRadera
  2. Hej Marlene!

    I ett led i expansionen av Gekås i Sverige öppnar vi varuhus på handelsområdet Hälla i Västerås.

    Välkommen på invigning hösten 2011!

    /Boris

    SvaraRadera
  3. Heeeej,

    Antar att du inte missat att det är valdags snart? Ska du rösta? Eller hur tänker du?
    Gå gärna in på bloggen och diskuss :)@ http://eimidevine.se/2010/september/val-2010.html

    Love
    Eimi

    SvaraRadera
  4. Bra Boris, för jag vill inte åka så långt för att handla. Har aldrig varit på Gekås men nu.....
    /ma

    SvaraRadera
  5. Blir det Ikeas lokal???

    SvaraRadera
  6. Det blir Ikeas lokaler som snart står till förfogande. Färgen är redan blå/gul så utvändigt blir det inga större förändringar. Inne blir det däremot mycket nytt och vi lovar en hel del överraskningar.

    Väl mött både nya och gamla kunder!

    SvaraRadera
  7. Eftersom att du verkar helt clueless på vad som har hänt så har du mycket läsning framöver Marlene. Säg till när herrskapet behagar att besöka unkarlslyan med grymmaste utsikten i stan. Adressen är som sagt http://wolblogg.blogg.se kramkram, hälsa mannen

    SvaraRadera
  8. Blev inte smartare av det här. Ingen vet något altså??!! Inte ens fejk-Boris.
    .
    Vart har ryktet börjat?
    Hur blir dte nu. Kommer Gekås hit eller inte?

    SvaraRadera
  9. sv: jaha, synd :s för jag provade den armyfärgade i samma fasong, den satt ganska fint på..
    men det är ju olika från person till person!:)

    SvaraRadera
  10. Va, gick du inte på den? Har du gått en smarthetskurs? :)

    /Boris

    SvaraRadera
  11. Det skulle ju förlora sitt koncept men ändå lite roligt, gurkstan behöver lite förändring tycker jag :)

    SvaraRadera
  12. Om du kollar i gekås bloggen lite mer noggrant så har de skrivit ett inlägg om Gekås o Västerås.. Gekås ska INTE öppna i Västerås.
    Hur rykten startat vet jag inte. Men jag vet iallafall att det inte blir någe i Västerås. Du får snällt åka till Ullared om du vill storshoppa..

    SvaraRadera
  13. Anette. Tack. Hade helt missat det inlägget. va skönt att ryktet är dödat för jag är sååå trött på det. Alla på Fb skriver om det. Alla pratar o det. Folk säger sig VETA att det "var" sant. Men nu vet vi bättre=)

    SvaraRadera