tisdag 7 september 2010

Shabby chic-tips till värmeljusen


I mitt vitrinskåp står väreljusen framme i en fin burk köpt på Ica maxi Storarknad. Eftersom jag ofta har ljus tända här hemma, inte ett utan massor, så ville jag ha dom framme, lätta att komma åt. Så jag la bara ner dom och ställde in burken i skåpet och visst blev det snyggt? Vill man kan an ju knyta ett spetsband kring burken men jag lät det vara.
.
Drinkunderläggen ni ser framför burken köpte jag i en antikbod. I jul ska jag ha mossa i och blockljus. Eller bara ett värmeljus i varje och sprida ut på bordet under en dukning?

Idén till detta såg jag hos en tjej som heter Malin och bor i samma hus som jag.

4 kommentarer:

  1. Eftersom du fick idèen från mig för nån vecka sen får du gärna skriva de med i texten.. Malin!

    SvaraRadera
  2. Fin blogg. :D klicka gärna in min blogg. <3 Allt bra med dej?

    SvaraRadera
  3. Först tänkt jag det en sen tänkte jag att det lät dumt. Denna ide koer från Malin. en skrve nu att du bor här. Får lägga ut bilder på dig och Ragge. Och Ragge och Hiro. Bästa är bilden när ragge reser rygg och är så arg/rädd. Hahahhaaa

    SvaraRadera
  4. Jaa, nu är jag nöjd!! hihi! Vet du vad Ragge håller på med hela tiden? Apporterar.. Han tror han är en hund.. Han kan hålla på i typ en kvart att man ska kasta o han hämta.. Måste spela in en film:)

    SvaraRadera