söndag 19 september 2010

Kissies pojkvän?

Kissie har ju skrivit om "C" som hon träffat ett tag nu. Hur seriöst det är vet jag inte en hon träffade ju hans failj igår. Hur som helst heter han Christian som hon skrev ut i sin blogg idag. Då går man ju in på kommentarerna och ser vad folk skriver. Och sen googlar man.
Han heter Christan Lyth, 23 år och jobbar på Grabbarns Grus, Magaluf.

Det är killen i vit mössa.

Det kan ju inte sluta bra. Hur många har inte han gjort. Han skriver själv i sin presentation på Grabbarnagrus sida så här:
"Jag är en säsongs människa och snart gjort lika många som Ingela på Grillen!
Jag gillar alla mina små ”Älsklingar”, och glöm inte att ni alla är speciella för mej!
Jag ogillar när Holte försöker leka snabb och om någon tror dom är stekigare än mej!
Säger ofta: Älskar dej! (men menar det alltid!)
Tjejer jag gillar som jag gillar måste vara snygga. Härliga. Spontana. Som
även gillar mysiga hemma kvällar, långa promenader. ;)
Jag dricker allt! Men minst 1 liter/kväll!
Vi syns i sommar! Och hoppas på att få träffa nya underbara älsklingar!Puss; Den skönt stekiga Lythen!"

5 kommentarer:

  1. sv; Ja fyfan! Usch!! SKulle inte ens peta på honom med en pinne! Usch!

    SvaraRadera
  2. sv; haha jassåminsann! Där ser man! Har nog aldrig varit med om att jag har hittat en fjäder på mitt ägg. :) Och nääe, fyfan, ja skulle nog antagligen dö om jag skickade sms sådär fel...

    SvaraRadera
  3. sv: jahaa! :) Dom är väl rätt så stora??

    SvaraRadera