fredag 10 september 2010

Jag är nörd ikväll. Har kul åt mig själv med mitt nya program

Har laddat ner ett progra till camen så nu hatr jasg hysteriskt roligt åt mig själv i aängen innan jag skall sova. Ni kan ladda hem programet här: http://www.webcammax.com/
Första bilden är faktiskt original.




  • Vilken gillade ni mest?

Om ni tar egna bilder så maila nån rolig till mig så kan jag lägga upp på
bloggen. Glöm ej skriva ditt namn, har du nån blogg så skriv den med, eller
fb, bdb, om du har en sida som du vill att den skall publiceras.

Mailen är: marlenezufic@hotmail.com

5 kommentarer:

  1. HAHAHA, första bilden är ju den roligaste! ;)

    SvaraRadera
  2. Neeeeeeeeeeeej! Den när jag är vampyr-Edward är roligast. inte originalbilden på mig. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhadumduärhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahaha.

    SvaraRadera
  3. haha, yeah.. if ur in to him! blir det inte liksom fight hemma då? edward och jacob? (med jacob menar jag liksom Gabbe, likheten finns ju)

    SvaraRadera
  4. Visst är dom lika!!!! Läste du inlägget om dom?

    http://marlenezufic.blogspot.com/2009/11/gabriel-och-jacob.html

    Tycker Jacob är snyggare för Edward har så håriga armar!

    Det blir inte fight. han vet att jag är kär i Edward, jacob, Måns zelmerlöw, Eric Saade mfl fina små pojar;) Blir helt till mig ju!! hahahah

    Sen gillar jag bilden med stora näsan. Gjorde ju till mig med smileet sådet ser extra kul ut=)

    SvaraRadera
  5. hahahaha ska nog ta och ladda ner det dära :D eller kostar det?! :)

    SvaraRadera